Rīgas 96.vidusskola ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta padotības iestāde. Iestāde dibināta 1992.gadā apvienojot Rīgas 82. vidusskolu un Rīgas 70.vidusskolu. Iestādes absolventi katru gadu papildina dažādu Latvijas augstskolu rindas: Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes, Rīgas Stradiņa Universitātes u.c. Tāpat veiksmīgi studijas turpina ārzemju augstskolās. Daudzi ir sasnieguši ievērojamus panākumus uzņēmējdarbībā, medicīnā, žurnālistikā, ražošanā, informācijas tehnoloģiju sfērā. Virkne bijušo izglītojamo ir atgriezušies iestādē, kā pedagogi.
Mūsu e-pasta adrese – r96vs@riga.lv | Mūsu e-adrese –
Zvanu saraksts un organizācija
n.p.k. | Sākuma laiks | Beigu laiks |
---|---|---|
1 | 08:30 | 09:10 |
2 | 09:15 | 09:55 |
3 | 10:05 | 10:45 |
4 | 11:05 | 11:45 |
5 | 12:15 | 12:55 |
6 | 13:15 | 13:55 |
7 | 14:05 | 14:55 |
8 | 14:50 | 15:30 |
Kontakti
Amats | Vārds Uzvārds | Tālrunis | E-pasts |
---|---|---|---|
Izglītības iestādes direktore | Irma Ļihačova | 67 474 314 | ilihacova@edu.riga.lv |
Direktores vietniece (izglītības jomā) | Mārīte Meļķe-Osemļjaka | 67 474 317 | mmelke@edu.riga.lv |
Direktores vietniece (izglītības jomā) | Margarita Šendo | msendo@edu.riga.lv | |
Direktores vietniece (izglītības jomā) | Fatima Faradžova | ffaradzova@edu.riga.lv | |
Direktores vietniece (audzināšanas jomā) Pedagogs karjeras-konsultants | Dace Boldāne-Gabrāne | 67 474 319 | dboldane@edu.riga.lv |
Direktores vietnieks (administratīvi saimnieciskajā darbā) | Mārcis Mackevičs | 67 474 318 | mmackevics@edu.riga.lv |
Sekretāre | Ruta Apoga | 67 474 315 | rapoga@edu.riga.lv |
Sekretāre | Oksana Vagale | 67 474 316 | ovagale@edu.riga.lv |
Sekretāre | Diāna Borodina | dborodina@edu.riga.lv | |
Ēkas dežurante | Jūlija Viļumsona | 67 474 320 | |
Ēkas dežurante | Ekaterina Kekkonen | 67 474 320 | |
Izglītības psihologs | Natālija Afanasjeva | 67 474 322 | nafanasjeva2@edu.riga.lv |
Sociālais pedagogs | Jeļena Puškina | 67 474 321 | jpuskina@edu.riga.lv |
Speciālais pedagogs | Inna Mickeviča | imickevica4@edu.riga.lv | |
Skolotājs logopēds | Anžella Čaikovska | 67 474 323 | acaikovska@edu.riga.lv |
Medicīnas māsa | Jūlija Betova | 67 474 320 | jbetova@edu.riga.lv |
Pedagogs karjeras-konsultants | Olga Adujeva | oadujeva@edu.riga.lv | |
Skolas Soma koordinatore | Līga Lapiņa | llapina2@edu.riga.lv | |
Skolas Soma koordinatore | Ilona Dombrovska | idombrovska2@edu.riga.lv |
Mūsu vēsture
Gads | Notikums |
---|---|
1992.gads | Rīgas 96.vidusskolas dibināšana (apvienojot Rīgas 82. vidusskolu un Rīgas 70.vidusskolu) |
1994.gads | Lielais mazākumtautību skolu koru un ansambļu festivāls “Zelta kamoliņš” |
1997.gads | Pirmā klase ar mācībām tikai valsts valodā |
2005.gads | Pirmā “Brain-ring” spēle |
2012.gads | Jaunais izglītības iestādes zīmols un attīstības stratēģijas maiņa |
2014.gads | Dalība Tempus IV projektā par multilingvālu skolotāju izglītību |
2016.gads | Dalība projektā “Samsung Skola nākotnei” un “Apkaimju iniciatīvas veicināšana” |
2017.gads | Dalība projektā “Skola, kādu to vēlāmies” un ESF projektā “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglīības iestādēs” |
2018.gads | Dalība projektā “Latvijas Skolas soma” un skolas sporta laukumu vērenīgā renovācija |
Rekvizīti
Maksātājs | Rīgas valstspilsētas pašvaldība |
Adrese | Rātslaukums 1, Rīga, LV-1050 |
Reģistrācijas numurs | 90011524360 |
PVN reģistrācijas numurs | LV90011524360 |
Saņēmējs | IKSD Rīgas 96. vidusskola |
Adrese | Auru iela 6A, Rīga, LV-1069 |
Banka | Luminor Bank AS |
SWIFT kods | NDEALV2X |
Konta numurs | LV68NDEA0021000916040 |
Sabiedriskais transports
Sab. trans. tips | Sab. trans. Nr. | Pieturas nosaukums |
---|---|---|
Tramvajs | 1 | Anniņmuižas bulvāris |
Autobuss | 4z | Anniņmuižas bulvāris |
Autobuss | 21 | Pagrieziens uz Babīti |
Autobuss | 36 | Anniņmuižas bulvāris |
Autobuss | 37 | Pagrieziens uz Babīti |
Autobuss | 41 | 96. vidusskola |
Autobuss | 46 | Pagrieziens uz Babīti |
Autobuss | 56 | Anniņmuižas bulvāris |
Mikroautobuss | 337 | Pagrieziens uz Babīti |
Mikroautobuss | 338 | Pagrieziens uz Babīti |
Mikroautobuss | 341 | Anniņmuižas bulvāris |
Mikroautobuss | 370 | Anniņmuižas bulvāris |
Bibliotēka
Izglītības iestādes bibliotēkas darbības mērķi ir
- līdzdalība skolas licencēto un akreditēto izglītības programmu īstenošanā atbilstoši valsts izglītības standartiem un mācību priekšmetu programmām;
- darba organizācija atbilstoši valstī noteiktajām bibliotēku nozares standartu prasībām;
- iekļaušanās kopējā bibliotēku informācijas sistēmā.
Izglītības iestādes bibliotēkas darbības pamatvirzieni ir
- izglītības programmu īstenošanai nepieciešamo mācību grāmatu (līdzekļu) un citu dokumentu komplektēšana, uzskaite, apstrāde, sistematizēšana, kataloģizēšana, klasificēšana un uzglabāšana;
- pedagogu un izglītojamo informacionālā un bibliotekārā apkalpošana.
Izglītības iestādes bibliotēkas galvenie uzdevumi ir
- nodrošināt bibliotēkas lietotājiem brīvu pieeju dažāda veida informācijai;
- attīstīt izglītojamo informācijas atrašanas, iegūšanas, kritiskas izvērtēšanas un lietošanas prasmes;
- veicināt izglītojamo patstāvīgās mācīšanās iemaņu veidošanos;
- īstenot izglītojamo lasīšanas veicināšanas programmas un projektus;
- atbalstīt pedagogus mācību priekšmetu programmu īstenošanā un audzināšanas darbā.
Izglītības iestādes padome
Izglītības iestādes padomes mērķis ir nodrošināt izglītojamo, pedagogu, vecāku/tiesisko pārstāvju un izglītības iestādes administrācijas savstarpējo sadarbību, kā arī sadarbību ar citām valsts un pašvaldības institūcijām un nevalstiskajām organizācijām.
Konsultatīvais centrs
Lai nodrošinātu kvalitatīvu atbalsta pasākumu piedāvājumu, ir izveidots Rīgas 96. vidusskolas Konsultatīvais centrs. Tas tika izveidots ar mērķi koordinēt pedagoģiskās, psiholoģiskās un sociālās palīdzības nodrošināšanu izglītojamiem, kam ir mācīšanās grūtības vai specifiski mācīšanās traucējumi.
Izglītojamo pašpārvalde
Izglītojamo pašpārvalde ir koleģiāla institūcija sadarbības nodrošināšanai starp izglītojamiem un izglītības iestādi, kā arī izglītības iestādes pilnveides veicināšanai.
Tās darbības mērķi:
- nodrošināt demokrātisku procesu virzību izglītības iestādē;
- darboties mācību un audzināšanas darba efektivitātes paaugstināšanā;
- attīstīt izglītojamo prasmi darboties komandā, prasmi pieņemt lēmumus un plānot darbu, kā arī prasmi kritiski izvērtēt un analizēt esošo un vēlamo situāciju.
Izglītojamo pašpārvaldes galvenie uzdevumi:
- veicināt izglītojamo un izglītības iestādes vadības, pedagogu, izglītojamo tiesisko pārstāvju, atbalsta personāla sadarbību un interešu saskaņošanu;
- pārstāvēt izglītojamo intereses un tiesības izglītības iestādē;
- apkopot izglītojamo priekšlikumus un tos īstenot izglītības iestādes sabiedriskās dzīves veidošanā;
- izstrādāt priekšlikumus sekmju, olimpiāžu un konkursu rezultātu uzlabošanai, kā arī stundu kavējumu ierobežošanai;
- piedalīties izglītības iestādes Iekšējās kārtības noteikumu veidošanā;
- izteikt priekšlikumus izglītības iestādes darba plānam;
- veidot, turpināt un izkopt izglītības iestādes tradīcijas;
- organizēt un vadīt kultūras pasākumus izglītības iestādē;
- organizēt pieredzes apmaiņas un apmācību seminārus;
- izstrādāt un realizēt dažādus projektus, līdzdarboties citu sabiedrisko organizāciju, NVO izveidotajos projektos.
Vecāku klubs
Mērķis – sniegt vecākiem papildu psiholoģisko palīdzību, praktiskas zināšanas personības izaugsmes jautājumos, kā arī audzināšanas un savstarpējo vecāku/tiesisko pārstāvju un izglītojamu attiecību jautājumos.
Audzināšanas darbs
- Sevis izzināšana un pilnveidošana – Izglītojamo personības pilnveidošanā tiek pievērsta uzmanība viņu individualitātes fiziskās, psihiskās un sociālās attīstības līdzsvarotībai, atbildībai par savu rīcību, pozitīva, adekvāta paštēla un pašvērtējuma veidošanai.
- Piederība valstij – Nozīmīgu politisko, ekonomisko un sociālo pārmaiņu laikā izglītojamajam jāspēj tikt galā ar ikdienas dzīves izvirzītajām prasībām. Ir nepieciešamas prasmes, kuras veicina saskarsmi un sazināšanos ar citiem cilvēkiem. Tiek akcentēta tādu prasmju
izkopšana kā tolerance pret atšķirīgo, empātija (spēja iejusties un saprast citu cilvēku rīcību dažādās dzīves situācijās), efektīva komunikācija, darbība komandā, prasme risināt konfliktus. Prasmes ir cieši saistītas ar attieksmi, tādējādi attieksme pret citiem veido piederības izjūtu ģimenei, izglītības iestādei, sabiedrībai, iejūtību pret otru cilvēku, savstarpēju cieņu, morāles normu ievērošanu, atbildību un vēlēšanos dot savu ieguldījumu klases un skolas dzīvē. - Pilsoniskā līdzdalība – Sabiedrības ilgtspējīgās attīstības nodrošināšanā pilsoniskā līdzdalība ir izšķirošais priekšnosacījums, kurš ikkatram izglītojamajam palīdz kļūt līdzatbildīgam par apkārtējiem procesiem, būt proaktīvam sabiedrisko un politisko notikumu veidotājam.
Ilgtspējīga attīstība nodrošina šodienas vajadzību apmierināšanu, neradot draudus nākamo paaudžu vajadzību apmierināšanai. - Veselība un vide – Viens no efektīvākiem veidiem, kā pasargāt savu veselību un nenodarīt kaitējumu apkārtējai videi, apzinoties savas rīcības riskus un sekas, ir izglītība, kurā izglītības iestāde līdztekus ģimenei un sabiedrībai ir atbildīga par jaunās paaudzes
veselību. Tādējādi izglītības iestāde iesaistās veselības veicināšanas un primārās profilakses darbā. - Drošība – Drošības jautājumu apguves uzdevumi ir palīdzēt izglītojamiem izprast to nozīmi savas un citu veselības un dzīvības saglabāšanā.
Karjeras izglītība
Karjeras izglītība ir plānots pasākumu, kursu un programmu nodrošinājums izglītības iestādēs, lai palīdzētu izglītojamajiem attīstīt prasmes savu interešu, spēju un iespēju samērošanā, savu karjeras mērķu
izvirzīšanā, karjeras vadīšanā; sniegtu zināšanas un izpratni par darba pasauli, tās saikni ar izglītību, par karjeras plānošanu un tālākizglītības iespējām, kā arī nodrošinātu efektīvu dalību darba dzīvē.
Karjeras attīstības atbalsts skolēniem
Skolas pedagogi – karjeras konsultanti piedāvā pieteikties un apmeklēt Individuālās Karjeras konsultācijas (IKK). Skolēniem ir iespēja izvelēties IKK tēmu no piedāvājumā, vai pieteikt savu tēmu:
- Savas stiprās puses un resursus apzināšana;
- Savu spēju, interešu un vajadzību izzināšana;
- Karjeras lēmuma pieņemšanu;
- Modelēju savu Individuālo mācību plānu;
- Modelēju savu Karjeras attīstības plānu;
- Manas iespējamās topošās profesijas;
- Kā izvelēties profesiju;
- Izglītības iespējas Latvijā;
- Izglītības iespējas ārzemēs;
- Karjeras izpētes resursi.
Tikšanās notiek pedagogu-karjeras konsultantu kabinetos, pieteikties var elektroniski rakstot e-pastu vai e-klasēs pastā.
Karjeras attīstības atbalsts skolēniem Rīgas vispārējo izglītības iestāžu karjeras centros
- Valsts 3.gimnāzijā
- Ziemeļvalstu ģimnāzijā
- Rīgas Teikas vidusskolā
Karjeras attīstības atbalsts skolēniem valsts un pašvaldības organizētājos pasākumos
Karjeras nedēļas pasākumos. Pasākuma aktualitātēm un programmai aicinām sekot sociālajos tīklos facebook.com/TavaiKarjerai (galvenais Karjeras nedēļas komunikācijas kanāls sociālajos medijos) un twitter.com/TavaiKarjerai
Materiāli 2022. gada karjeras nedēļai pieejami šeit: https://drive.google.com/drive/folders/1mwoM5C8vYb3LLaZ8wbC3jVNPtJWm-_jR
Noderīgas saites
- Metodiskie materiāli klašu audzinātājiem
- Metodiskais materiāls karjeras plānošanā
- Profesiju pasaule
- Nodarbinātības valsts aģentūra
- Karjeras izvēles testi
- Nacionālā izglītības iespēju datubāzes saturs
- Oficiālā EK Euroguidance lapa
- Par šī gada Karjeras nedēļas norisi un notiek sazvanīšanās ar Valsts izglītības attīstības aģentūru- Latvijas Radio 1 raidījums “Pēcpusdiena”
- “Karjeras izvēlē no kļūdām nav jābaidās” – lv
- “Karjera sākas ar uzticēšanos” (J. Pāvulēns)- Diena/Karjeras Diena
- Kā plānot un kam pievērst uzmanību karjeras izveidē/ izvēlē jau tagad, lai uzlabotu savas iespējas darba tirgū nākotnē? – LR 1 raidījums Kā dzīvot labāk
- “Z paaudze un digitālie mazuļi. Kā runāt ar jaunieti viņam saprotamā valodā par karjeras plāniem” – lv
- “Baiba Sipeniece-Gavare: Nenorociet bērna sapņus!”- TVNET
- “Bērna personības tips karjeras izvēlē – kāpēc to svarīgi ņemt vērā?”- lv
- “Bērns nav vecāka pagarinājums. Kā gudri palīdzēt bērnam karjeras veidošanā”- lv sadaļa calis.lv
- “Nākamā profesija – kā izvēlēties un kā šajā procesā var palīdzēt vecāki”- lv sadaļa calis.lv

Ārpusklases darbs
Ārpusstundu izglītības mērķis – radīt apstākļus un nodrošināt iespējas audzēkņu pašizteikšanās un pašrealizācijas vajadzību apmierināšanai ārpusstundu nodarbībās, sekmējot radošas personības izaugsmes iespējas un nodrošināt izglītības iestādes
tradīciju izkopšanu, saglabāšanu un pilnveidošanu. Satura ziņā izglītības iestāde cenšas piedāvāt pēc iespējas daudzveidīgākas interešu izglītības programmas un domāt par to, lai tiktu aptvertas visas klašu grupas un pēc iespējas vairāk izglītojamo.
Nosaukums | Tips | Klašu grupa | Vadītājs/Kontakti |
---|---|---|---|
Datorika | Fakultatīvā nodarbība | Pilotklasēm | Informātikas skolotāji |
Programmēšana | Fakultatīvā nodarbība | 5.-12. | V. Sokolovs |
Boksa nodarbības | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | 1.-7. | LNK Boxing Imanta +371 20 629 999 |
Dambrete | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | Nav precizēts | Laveri +371 20 019 346 |
Dejas | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | Nav precizēts | Studio Let's Dance +371 28 807 756 |
Futbols | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | Nav precizēts | Rīgas Futbola klubs +371 26 700 719 |
Karate | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | 1.-6. | Karate TAN Latvija +371 29 795 352 |
Kikbokss (K-1) | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | Nav precizēts | LNK Boxing Imanta +371 20 629 999 |
Klavieres | Iestādes sadarbības partneru piedāvājums | Nav precizēts | Allegreto +371 29 295 840 |
Koris | Interešu izglītība | 1.-4. | S. Vavilova |
Teātra studija | Interešu izglītība | 5.-12. | O. Afoņina |
Vieglatlētika | Interešu izglītība | 4.-5. | M. Šalajevska |
Vizuālā un lietišķā māksla | Interešu izglītība | 1.-7. | L. Grudule |
Volejbols | Interešu izglītība | 5.-12. | J. Valujeva |
Angļu valoda | Izlīdzinošā kursa fakultatīvā nodarbība | 9. | Angļu valodas skolotāji |
Dabaszinības | Izlīdzinošā kursa fakultatīvā nodarbība | 1.-2. | Dabaszinību skolotāji |
Ģeogrāfija | Izlīdzinošā kursa fakultatīvā nodarbība | 7. | Ģeogrāfijas skolotāji |
Metodiskais darbs un darba grupas
Katrā mācību stundā jārealizē gan mācīšanas, gan mācīšanās process. Par to kvalitāti ir atbildīgi izglītības iestādes pedagogi. Lielākajai daļai pedagogu ir ļoti liela darba pieredze un augsta pedagoģiskā meistarība, interese par jaunāko pedagoģijas zinātnē, metodikā, didaktikā. Visi pedagogi lietišķi sadarbojas 6 mācību metodisko jomu komisijās, kuras atbildīgi vada radošākie pedagogi. Metodisko jomu komisiju darbības virzieni un vajadzības tiek koleģiāli apspriestas Metodiskajā padomē
un savus ieteikumus, kas iegūti mācību procesa norises un analīzes gaitā, sniedz metodisko jomu komisiju vadītāji, atbilstošās jomas direktores vietnieki un izglītības iestādes direktore. Tā kā izglītības iestāde veic arī pedagogu tālākizglītības un metodiskā atbalsta funkcijas, nodrošinot profesionālās pilnveides iespējas Rīgas pedagogiem, tad izglītības iestādes pedagogu veiksmīgākās prakses piemēru apzināšana ir ļoti svarīgs mācīšanas kvalitātes rādītājs, kas radoši pārņemams un metodiski izmantojams.
Tālākizglītības atbalsts
Nosaukums | Apjoms | Saskaņojuma Nr. | Vadītājs(-i) |
---|---|---|---|
TRIKS (SMART) mērķu definēšanas principi un dizaina pieejas mācību satura izstrādē | 24 stundas | RIMC-18-138 | M. Meļķe-Osemļjaka, Ņ.Kozlovs |
Mācību priekšmetu standartiem atbilstošu mācību priekšmetu programmu izstrāde | 20 stundas | RIMC-18-150 | M. Šendo |
Izglītības iestādē ir izstrādātas un tiek realizētas pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas
Vakances
Ar aktuālām iestādes vakancēm var iepazīties Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta tīmekļa vietnes atbilstošā sadaļā – https://izglitiba.riga.lv/lv/izglitiba/vakances/skolu-vakances